SNEAK PEAK, eller vad jag nu ska kalla det för

Proxy_large
 
Hej!
Nu ska jag berätta lite kort om vad den kommande novellen ska handla om så ni får ett litet hum om vad det kommer handla om. Efter ni läst detta, kommentera gärna vad ni tycker så jag kan få veta utifall ni gillar idén eller om det borde gå direkt i soptunnan ;) Och har fortfarande inte kommit på vad tjejen ska heta! Har börjat tugga lite på olika förslag men fortsätt att kommentera , ni har verkligen varit duktiga :)
 
Sen vill jag också varna er om att den här novellen kan beskrivas som rå och möjligtvis rated mature då den kan komma att innehålla 'lite saker' tex; sex, fult språk etc. hoppas ni fattar vad jag menar...
men är inte säker på om det ska vara något sånt, vad tycker ni??.... så vi får se hur det slutar,, men ni har blivit 'varnade' i alla fall! ;)
 
ANYWAYZZ:
 
Liam/Harry/ Niall är ny på en skola. Han börjar i en tjejs klass. Han blir mobbad av alla och tjejen förstår inte varför alla ser ner på honom så mycket. Han är ju bara en vanlig kille. I alla fall, tjejen lyckas kära ner sig i honom men får hjärtskärande nog inte bli tillsammans med honom då hon är tillsammans med skolans populäraste svin; Luke. Luke är otrogen jämt och ständigt mot henne och rätt så elak. Hon är styrd av honom och han behandlar henne som en liten trasdocka. Hon får inte göra något utan hans tillåtelse etc och hon får absolut inte vistas tillsammans med den mobbade aka. offret. Luke hotar henne med massvis av saker and the rest is still unwritten...
 
Basically: olycklig och omöjlig kärlek, dramatisk, sorglig, passionerad och känslosam.
 
SÅ SNÄLLA,
Skriv vilken av de 3 grabbarna ni vill det ska handla om ; LIAM, HARRY ELLER NIALL 
Sen vad ni tycker om novellens handling och hur ni tycker det borde vara
 
Jag vet att den här summeringen av vad novellen kommer handla om blev rätt så flummig och att novellen säkert inte låter direkt spännande haha.
Och jag förstår om ni inte fattar något av vad jag skriver just nu, haha x))
 
Låter kanske tjatig men jaja, älskar er i alla fall !! :D
 
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tycker att det ska handla om Harry och ett förslag på tjejens namn är Angelina eller Adriana :) novellen kommer säkert bli jättebra!! Xx

2012-12-09 @ 16:35:27
Postat av: Isabell

jag tycker att den ska handla om Niall! :)

2012-12-09 @ 16:53:33
Postat av: Sofie

Jag tycker att den ska handla om Harry! :)

2012-12-09 @ 18:36:32
Postat av: My

NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLAAAAAAAAA

2012-12-09 @ 20:20:28
URL: http://lifeaboutmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0