1D TILL SVERIGE!

 
Hejsan! (Måste dela med mig av denna stora nyhet som säkert alla redan vet om men iaf!)
 
Fick ni några biljetter till 1D's konsert som dom har i Stockholm 8/5? Biljetterna släpptes ju klockan 9.00 på morgonen på ticnet.se (vet inte om det finns några kvar, kika in på ticnet isf!)
Själv är jag ÖVERLYCKLIG! Fick tag i två biljetter, för mig och min kompis! :D
Kan man få en bättre start på dagen?
 
 
Sedan så ska ju Little Things-videon komma idag och sen på kvällen uppträder dom på X-factor!
Dagen är fullständig! ;)
Hoppas att alla som ville ha biljetter fick! Grattis till er, och till er som inte fick; Bättre lycka nästa gång! :)
 
 
Angående kap 29 så vet jag inte riktigt när det kommer, men jobbar i alla fall på det! 
 
Kram! xx

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ta den tiden du behöver, jag kan ju bo i Sthlm, ta hand om Lusm när han är på sjukhuset i Sverige och sen så flyttar jag till London med Liam. :) kram xx

Svar: japp, gör mitt bästa! =)
myonedirectionovel.blogg.se

2012-11-02 @ 13:33:00
Postat av: Isabell

Skrev från mobilen på den förra kommentaren :)

2012-11-02 @ 13:33:48
Postat av: My

Jag fick också biljetter! Det kommer bli dunder :D

Svar: Amazayn! :D
myonedirectionovel.blogg.se

2012-11-02 @ 14:30:17
URL: http://novelllonedirection.blogg.se
Postat av: Jemiah

Både jag och Emilia fick också biljetter till konserten! så vi ska till Sverige i maj igen<3 vi är verkligen överlyckliga!

Svar: Ska bli skitkul! =)
myonedirectionovel.blogg.se

2012-11-02 @ 17:24:49
URL: http://jemiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0