Just Because...

Tumblr_mdp5z4nqyy1rerjtzo1_500_large
Tumblr_mdp5yoct801rvnayao1_500_large
Tumblr_mdhh0whpih1rsufqmo1_500_large
Tumblr_mdsujni4971rq4psfo1_500_large
 
Med dom här Harry-gifsen ville jag bara uppdatera lite snabbt innan jag går och lägger mig.
Jo, det jag ville säga är att ni som läser och kommenterar på denna blogg betyder sjukt mycket för mig !
NI ÄGER! ♥ Och ja, uppdateringen kan vara KASS vissa dagar och BRA andra dagar. Hoppas ni har förståelse för att jag faktiskt också är en människa och går i skolan med en massa tråkiga läxor! ;) 
Men i alla fall; vad tycker ni om den här novellen egentligen? Har ju skrivit på den ett bra tag nu ju! Känner att det nog börjar lida mot sitt slut också för You've Got That One Thing... men oroa er inte, det har redan börjat gro en ny idé! :D (i will never stop writing!!!!!)
 
 
P.S Kapitel 36 hittar du HÄR utifall du inte redan har läst det!
 
 
kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Förstår det. Kan jag får vara med i nästa och spela huvudroll och blir tsm med Liam elr Louis? kram! xx :D

2012-11-21 @ 08:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0