En liten fråga.




Hejsan svejsan :)
Ni ser det som jag har ringat in med rött, hur ändrar man adressen för det där är inte min bloggadress längre? Jag har haft den förut som test blogg till en annan gammal blogg som jag har haft.

Men båda är borttagna nu så den enda bloggen jag har nu är ju den här om 1D, så varför ser det ut sådär?? :((

För jag vill ju att det ska stå www.myonedirectionovel.blogg.se när jag svarar på era kommentarer och inte julobella.blogg.se/test , haha :P

 

Om någon vet hur man ändrar till min bloggadress som jag har nu så skulle det uppskattas sjukt mycket om någon kunde säga hur man ändrar!!

Hoppas ni förstår något av denna något förvirrande text! XD

 

tack på förhand mina kära läsare :)

kapitel 12 är på G. 


Kommentarer
Postat av: Myybieberstoory

Hej! Hahah, tack :) Hoppas du fortsätter!
Jag är inte en Directioner, men jag läser Direction noveller ibland :) HAHA.
Kram! ;D

2012-09-16 @ 16:33:48
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se
Postat av: Myybieberstoory

Glömde en sak! Vart gör du dina "bilder"/"kollage" ?? :) Skitsnygga!

2012-09-16 @ 16:34:10
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0