Prolog

Au pair. Jag hade aldrig riktigt tänkt på det. Men eftersom att mamma tyckte att det vore ’’en perfekt upplevelse’’ för mig så tackade jag ja till det. Jag heter Melissa Ribb och kommer från en stad i Sverige som heter Sundsvall.  Min mamma är svenska och min pappa britt så det är därför jag heter Ribb i efternamn.De tycker också att vara au pair är lika bra så att jag kan fila på min engelska.

                                                                                                                                                

Hej här är en liten prolog om vad novellen kommer att handla om! Så kommentera och följ! :)


Kommentarer
Postat av: elaine löfdahl! :)

muy bien mi amiga<3

2012-09-03 @ 17:21:28
URL: http://alenie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0