VIKTIGT.

Hejsan!

Vet att uppdateringen den senaste tiden har varit jättedålig. Förlåt, förlåt. Men det är nämligen så att jag börjat skriva på en ny (som är på engelska för den delen), vid namn The Promise. Så kolla in min tumblr eller movella istället (rekommenderar tumblr). Och FÖLJ mig! :D
 
TUMBLR - harryscandybag
 

MOVELLAS
 
Får se när jag finner lust och inspiration för att fortsätta på They Don't Know About Us. Ni får påminna mig! ;)
Tack i alla fall till som läst och följt denna blogg! Och som sagt, följ/kolla gärna in tumblr/movellas.
För vem vet, kanske översätter jag They Don't Know About Us eller You've Got That One Thing-novellerna?? Who knows, who knows...!
 
Kram från mig! (och 1D!) ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia & Klara

Förlåt att jag inte svarat på din kommentar om mina collage!!!! Vi har inte varit aktiva på länge och jag vet inte ens om du kommer ihåg oss! (hoppas det) JAg kan förklara i ett inlägg om du vill? Ska se om jag kan göra det!

Felicia!

Ps, du ägeeeer<3

2013-01-19 @ 21:03:06
URL: http://weloveoned.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla fortsätt på They don't know about us...SNÄLLA!!

2013-01-27 @ 01:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0