TIPS!

(kapitel 7, under detta inlägg.)
 
Svar på en fråga som jag fick förut och som jag TOTALT glömt bort att svara på. FÖRLÅT!
 
 
Olivia: kan inte du lägga ut nå tips för hur man skriver på ett bra sätt efersom du är så duktig!:)
 
 
Svar: Tack så myycket! Klart jag kan lägga ut några tips
 
  • Läs ALLTID igenom det du har skrivit. Tro mig, det är inte så kul att läsa en massa stavfel etc...
  • Skriv när du är inspirerad.
  • Ha med dig ett anteckningsblock (mobilen funkar också!) så du kan kludda ner om du får någon idé.
  • Skriv inte med sirapshjärna.
  • Skriv inte när du känner dig pressad. Skriv när du känner för't.
  • Be någon annan läsa igenom det du skrivit innan du t.ex publicerar det. Kanske får du några tips på hur du ska skriva eller en idé!? :D
  • Skriv inte för att få kommentarer, (även om det såklart är trevligt att få.) Det blir bara konstlat och du blir besviken/frustrerad om det inte går vägen. Skriv bara, låt det flöda! Då kan jag garantera att du får mer läsare!
 
BTW: NI HAR VÄL SETT KISS YOU-VIDEON!!?!??
INTE?
JA, DÅ BÖR DU CHECKA DEN NUUUU!!!
Tumblr_mgb8ekaqb71rbadvoo1_500_large
Tumblr_mg9w996xvn1rw2a6zo1_500_large
Tumblr_mgbq3zgiau1rqyrxvo1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0